Wednesday, June 27, 2012

Kena sound....

Beberapa hari lepas, kami keluar makan malam kat KFC.
Tetiba pulak habibi bawak ke KFC padahal itu bukan favourite dia. Mungkin sebab nak pujuk bini yang merajuk kot (uihh senang aje nak pujuk aku, bawa ke KFC LOL! apa sangat yang ada kat Changlun tu kalau bukan KFC!)

Aku hanya mengenakan jeans dan tshirt lengan pendek, kemudian cardigan kat luar. Mungkin aku dok imagine orang tak perasan sebab malam (????), baju aku pendek sikit. Habibi dah sound sebab pakai baju lengan pendek. Tapi sebenarnya aku bawa Cardigan. Dah lama aku tak pakai cardigan tu, bila aku pakai dalam kereta, tengok-tengok lengan dia shrink melekap. Jenis malas, aku main rembat aje.

Masa nak duduk kat dalam restoran, tiba-tiba Faiz menegur...

"Seksi la mama ni...." lalu dia berlalu pergi bermain dengan adiknya.

Wawaaaaaaaa teruk punya mamaaa.....

**moralnya : jaga dressing, jangan ketat !!!!!

No comments:

Post a Comment