Sunday, May 20, 2012

for a better tomorrow...

dah 2 malam aku tak tido malam dok repair draf. Masa ni la mood nak jadi tak elok pun. Luckily encik habibi sangat sabar dan banyak membantu hehehe... dia edit guna LaTex... aku tak reti dan tak pernah guna. Ada masanya aku jadi give up dan merajuk macam budak-budak hingusan... sebab tensen! Aku jadi tensen sebab rasa keletihan yang amat. Memang sangat-sangat letih. Kerja rumah yang tak pernah habis, celah mana pulak aku nak study. Aku berlari-lari ke sana ke mari, buat itu ini, entertaining everyone and preparing food. Mujurla mama faiz dan izzati ni masih muda, kalaula aku ni dah 40-an aku rasa semput tengah jalan kot. Dah macam athlete dah aku rasa setiap hari. Hari ni aku grumble, sebab aku capekkk bangattt!!!!!! hehehe saja nak manja ngan habibi sama sebab kena tinggal. Tapi series wey memang aku letih. Bukan senang jadi supermom- a wife, a mother, a student, an employee yang tak berapa nak ada kerja. I enjoy my life very much, cuma bila nak hantar draft report ni tekanan amat terasa. okla aku nak sambung kerja.

No comments:

Post a Comment