Sunday, October 12, 2014

Aku masih di sini....

Hai hai hai assalamualaikum....
lama weh aku tak update...
perasaan malas nak menulis pun ada....
aku tak mau blog aku ni bersawang lebih lama jadi aku update sikit hari ni hehehehe....
apa yang aku buat sejak dua menjak ni?
ermmmm....
aku dah mula enjoy balik kerja, tak macam sebelum ni aku malas dan bosan.....
it takes time to get used to new thing....
dan aku jugak buat-buat sibuk sikit untuk upgrade diri aku, aku masih dalam membina mood untuk sambung belajar nih. InsyaAllah kalau ada rezeki, aku sambung PhD. Aku tengah dok cari tajuk sekarang nih. Aku banyak dok study untuk cari idea ni, aku tak mau le jumpa lecturer aku dengan kepala otak kosong. Doakan aku yang terbaik ye.
Smartphone samsung aku pulak jahanam terus, asalnya terkopek LCD, bila hantar kat apek tu dia kasi jahanam terus handphone aku. Ni kali ketiga dah aku berurusan dengan apek kena tipu, kalau tak tipu masa beli gadget memang tak sahla! Dia kelentong macam-macam, kata itu ini rosak, macam-macam, so be careful kalau nak beli ngan diorang ni, nak repair ke nak apa ke kena tanya orang dulu. So dah sebulan rasanya aku tak boleh WhatsApp. Tak tau bila nak boleh beli smartphone baru nih.
Okaylah, see ya later...

No comments:

Post a Comment