Tuesday, August 12, 2014

Hai anda semua

assalamualaikummm....
banyak benda berlaku and my work and my emotion were turning upside down for sometimes...
aku baru berpindah ke school setelah setahun bersama geng komputer.
Aku rasa sedikit janggal pada hari-hari pertama sebab sekeliling aku semuanya orang lain yang aku belum kenal.
Kali ni aku banyak nak kena deal directly dengan lecturers. Bos aku pulak professor. Aku tiba-tiba menjadi skema yang mana sebelumnya aku selalu bising hahaha...
Hari pertama kat sini aku jadi tak lalu makan huahuahuaaa.....
Pukul 10 nanti diorang suruh aku masuk meeting dengan semua lecturer professor doktor etc. Hah semakin skema dan pendiam la aku jadinya kahkah..
Actually I miss my friends from the previous office...sob..sob...
Dan esok juga merupakan hari penting buat aku, melibatkan masa depan aku. Semoga Allah makbulkan doa aku. Korang doakan yang terbaik untuk aku ye!
Gambar raya pun tak sempat nak share dengan korang,




Have a good day!

No comments:

Post a Comment