Sunday, August 18, 2013

it's sunday

adoih berpinar-pinar butir mata nih, dok kejar dateline buat modul...
hari ni capai target dah untuk hari ni, jadi rehat sambung esok pulak, sambil makan kueh raya.
Masih ada beberapa balang kueh raya kat rumah, semuanya untuk anak-anak makan.
Kelmarin 2 open house, jalan sehari suntuk la kelmarin.
Hari ni takleh jalan sebab aku kerja, diorang bertiga la pergi berjalan pun, bukan jalan-jalan tapi pegi ambil bil si adik kat hospital. Di manakah diorang bertiga ni membawa diri agaknya ye....
pagi tadi aku masak nasik ngan sardin aje tinggalkan untuk diorang.
Sorrylah sardin ajelah yang aku sempat hehehhe...
aku kesian sebenarnya sebab kemarin aku marah si abang,
ohhh bad mom, bila aku marah aku tend to scream..genetik garang ni nak buat camna hehehe...
bad momm!!! i knoww!!!
tapi aku geram serba dia tak nak makan kat open house kelmari, asyik nak main aje dengan kawan-kawan dia. Bila balik ke rumah, masa aku tengah ngantuk nak tido tu dia kata lapar.
Bila mengantuk orang kacau ni perangai aku jadi buruk sikit sebab jadi macam singa lapar...hehe..
selepas tu aku menyesal tak sudah bila teringat muka dia yang innocent tuh kena marah...
dia selalu macam tu, bila aku nak bagi makan dia tak mau, lepas tu dia mintakla pada masa-masa yang mengganggu ketenteraman aku...
sedih pulak ingat mamat tuh....
salah aku jugak, sebab tak masak makanan dia, kelmarin aku masak sup siam tak menjadik sebab terlebih cuka, jadi dia tak makan...
kadangkala makanan dia tak susah mana pun, nasik ngan telur pun jadi...
oh rasa nak balik cari budak-budak ni....
*baddddd mommm*****

oklah bye...nak balik dah

No comments:

Post a Comment