Tuesday, August 27, 2013

lintang pukang macam tongkang

hari ni camna ntah boleh tidur mati..
semua tido tak ingat dunia..
sekali habibi kejut aku 7.17 pagi...
hah elok sangat, macam orang gila rasanya hari ni,
bangun lintang pukang. Nasib baik baju diorang semua dah bergosok, baju aku je main rembat dan pakai tudung hitam macam berkabung...
lintang pukang angkut budak-budak ni kasi mandi ala-ala kerbau..
dah lama dah aku tak lewat cenggini. Kat tempat keja baru ni tak pernah bangun lewat camni.
Tapi aku masih sampai awal kat tempat kerja, cuma aku tak biasa turun 7.30 pagi dari rumah. Biasanya 7.20 pagi.
Aku selalu sampai ofis dalam 20 minit awal atau 15 minit awal. Hari ni sampai 7.46 pagi, awal la lagi sempat aku qadha Subuh.. memang hangus Subuh aku, tak sengaja! huhu..
 moralnya, sediakan pakaian sekolah dan pakaian kerja awal-awal. Juga jangan off alarm bila ia dah bunyik sekali ehhehe.. aku rasa aku tekan snooze kot...

tapi kan, I have a really nice dream semalam.... nice one..
lepas tu sampai terbabas tidur...
kalau mimpi tu jadi kenyataan memang bestttt giler....

dan aku juga sangat lapar sekarang, is there anyone to have breakfast? nak ikott....

No comments:

Post a Comment