Monday, September 9, 2013

ya maulanaaa

mak ai sejuknyaaaaa......
sejuk sungguh aircond ni aku rasa macam nak beku dah..
hari ni aku banyak duduk tolong kawan aku kat kaunter. Tadi saja-saja je aku duduk lepak jap, sekali datang segerombolan pak arab nak berurusan. Dah la lama tak cakap omputih ni, tersesasul terbelit lidah aku. Ada sorang tu sesat nak cari lecturer. Aku pun tolong la cari nombor bilik dan bagi dekat dia. Lepas dia keluar baru aku perasan yang nombor tu sebenarnya nombor pekerja lecturer tu, bukan nombor bilik...alamakkkk aku mintak maaf ya pak sheikhhh.... nak tolong tapi last sekali tolong menyusahkan hehhehe....sampai tahun depan pun tak jumpa dah bilik lecturer tu kalau dia tak tanya orang lain.
Hari ni jugak aku puasa ganti. Orang lain berbondong-bondong ganti dalam bulan syawal, tapi aku baru terkedek-kedek nak mula. Okay jugak aku puasa, sebab weekend lalu makan macam rimau je, dah mula rasa montel, rasa berat semacam aje. Memang patut aku puasa.
Okay lah, jumpa lagi, nak balik dah...

No comments:

Post a Comment