Tuesday, February 18, 2014

i love singing!


"mama ni asyik nyanyi je, masuk ceria popstar la!"

kata anak dara aku bila siang malam aku asyik berbunyi hahahha....
habibi dok sound juga, katanya jiran dengar...
alamak dengar ke, aku rasa aku tak bukak tingkap dapur, sambil masak sambil nyanyi... opss kena control volume ni...
nak buat cane dah jadi tabiat nih, bukan sehari dua, dah berpuluh tahun hobi aku ni kot...
boleh tanya kawan sekelas masa sekolah, kawan sebilik masa kat matrik, kat UKM, kat tempat kerja lama, kat tempat kerja sekarang, memang aku dah jadi macam radio, sorry weh kalau tak sedap dah memang aku suka, caner tuh kuikuikui... kalau tak nyanyi pun dok sesaja aku akan humming.
Dalam keta dengan anak-anak dan habibi, tak sedap kena dengar jugak hahaha buleh camtu, dan juga masa drive balik kerja...ohh kegilaan apakah ini (tapi masa nak pergi kerja mood belum ada haha)
kalau kat opis ada time nak release tension aku buka YouTube dan nyanyi hehhe, paling suka nyanyi lagu Afgan. Yang high pitch tu nanti ke laut hahah....
aku bukanla nyanyi di public, tapi sorang-sorang je hiburkan hati, singing makes me happy, expressing my feeling. Kalau roommate dengar, memang kena tahan la telinga hehehe...

hari ni dan esok kena tinggal dengan habibi, out of town lagi,
lagu apa yang sesuai nak nyanyi ni,

"aku merindu kamu....
separuh mati...
merinduu....
tiada henti merindu kamu....
masih hatiku untukmuuu...
aku tetap menunggumuu...."


 (balik esok je pun wakakkaka)

No comments:

Post a Comment