Monday, February 3, 2014

Orang lain raya, kami pun nak raya!!

 
Hai!! Sibuk sungguh ye, sibuk balik kampung! Baru sampai semalam. Lama tak balik kelate. Balik jumpa anak saudara baru bernama Nur Ainin Nazihah yang baru dilahirkan seminggu lalu. Tomey betul baby ni 3.4kg keluar ikut tingkap hehehe..
Banyak lagi gambar tapi tak sempat snap sebab aku tukang snap.
Ada satu peristiwa sedih telah berlaku. Aku dengan tidak sengaja telah memukul 2 ekor anak tupai sehingga mati, isk isk mati-mati aku ingat anak tikus sebab lebih kurang sama, cuma aku perasan kenapa comey sangat tikus ni, ekor dia lain pulak kalernye, dok mengerekot dalam laci.
Masa balik raya haji baru ni, dalam laci sebelah ada beberapa ekor anak tikus. Sebab tu la aku konfiden kali ni tikus, terus aku belasah huhuuuu, lepas tu abang aku kata, tu anak tupai tanah!
Adoi sedih betul, aku sebenarnya takut dengan penyakit kencing tikus, sebab tu pegi pukul terus. Lepas tu rasa bersalah betul, nak nangis rasanya terus aku tertidur. Lepas bangun tidur pegi kat laci, "I'm so sorry, please come again !"
Betul-betul tak sengaja, mustahil saja aku nak bunuh sebab aku kan suka binatang-binatang kiut ni.
Sampai sekarang rasa bersalah.
okay layan jelah beberapa gambar di bawah,
 

 
 

No comments:

Post a Comment