Saturday, April 5, 2014

Hai buddies

hai!
lama dah update.
Minggu lepas aku kurang sihat, MC 3 hari. Daripada sakit tekak, batuk-batuk dan sakit mata, sekali harung terus. Alhamdulillah dah ok dah.
Hari ni dan esok aku handle training komputer.
Aku rasa tahun ni banyak kali aku kena buat training ni, sekali nama naik, lepas ni akan terus handle la.
Luckily staff tak banyak songeh, dan aku prepare very well kali ni insyaAllah.
Hmmm, pasal sakit mata tu, itu adalah first time aku kena sakit mata, oooo camtu ye rasanya. Bukanla sakit sangat, sakit lagi sakit tekak. Cuma muka nampak mengerikan dan menakutkan, merah macam drakula. Alhamdulillah tak jangkit kat anak-anak dan habibi. Aku tak pegang diorang pun, dan aku tak bagi diorang pegang aku walaupun asek cuba nak dok bertempek. Dan selama beberapa hari juga aku tido sorang-sorang sob...sob..... dan juga selama beberapa hari tak naik kereta sama-sama. Ni memang isolated sungguh ni. Kesian kalau kena kat budak-budak ni, takut ditenyehnya mata.
Okla, sekarang ni lunch hour, break sekejap. Jap lagi pegi pulak.
byeee....

No comments:

Post a Comment