Tuesday, May 6, 2014

Hai guys...
I'm kind of busy lately, many things happened tapi tak sempat nak update.
2 minggu lepas pergi main air kat kolam air panas kat Ulu Legong.





Anak-anak aku ni memang pantang jumpa air.
Dulu pernah datang sekali tapi mandi air yang sejuk je.
Kali ni masuk kolam air yang sedikit panas.
Terus lepas tu sakit kepala dan mengigau-ngigau di sebelah malam. Gigih aku dok kepung kiri dan kanan atas katil kat chalet.
Baru aku tau lepas berendam air panas ni akan jadi sakit kepala sebab darah yang panas kerana terendam dalam air panas tu naik ke kepala dan jadila sakit kepala dan pening.
So selepas ni masuk kolam yang sejuk dah la.
Aku nampak si abang ni dah boleh berenang sikit, camna dia buat ntah. Aku ni yang tak pandai-pandai. Plan kononnya nak belajar berenang kat kolam renang universiti ni tapi kena beli swimming suit dulu, baju muslimah la katakan ( muslimah tak muslimah sangat laaaaa sebab macam melekat je aku tengok). Tunggu punya tunggu bila nak ada swimming suit ni.
okla nak pegi makang, bye..




No comments:

Post a Comment