Sunday, March 17, 2013

panasnya cuaca

perghh... panas sungguh cuaca sekarang ni. Bahang sungguh terasa.
Hari ni tinggal aku dan Faiz aje kat rumah, habibi dan si adik ke hospital bawak tokwan checkup. Aku malas nak ikut, dengan cuaca panas begini baik aku duduk di rumah saja.
Cuma aku keluar sekejap sebab beli barang dan untuk makan. Sunyi pulak bila tak cukup korum ni.
Bila panas macam ni, aku jadi malas nak buat apa-apa. Tengahari tadi tidur aje, si Faiz ni bila takda orang nak main, tengok-tengok tertidur di tepi aku. Kesian pulak. Bila bangun, terus keluar makan. Ohh, bosannya tanpa si abah dan si adik.
Faiz ni manja dengan aku. Dia yang nak temankan aku kat rumah. Si adik selamba aje tinggal aku dan ikut abah dia hehe..
skang ni abah dia dah balik, dia ajak pi check lampu kete aku, padam sebelah. I'm glad they are back!!!!

No comments:

Post a Comment