Saturday, March 23, 2013

Waaaa dok sorang-sorang!!!!

Adoi mati kutu aku dibuatnya.
Rumah dah kemas, dah mop, mainan dah simpan, tinggal nak lipat kain aje. Rumah rasa lapang dan kemas, tapiii, hatiku rasa sunyiiiiiiiii, sebab tinggal aku sorang aje kat rumah. Habibi dan anak-anak balik kampung ada kenduri. Aku tak ikut sebab aku kerja esok. Kalau aku ikut nanti pagi esok nak kena rushing balik sini, malas aku tak terkejar-kejar. Ohhh I miss my children.
Masa takda kerja pagi tadi, siap susun atur semula bilik Faiz ni, tukar position katil bagi luas sikit

Aku tak bagi tidur atas katil pun, sebab tinggi sangat, dia akan tidur kat bawah atas toto. 

betapaa sepinyaaaaa....hidup seorang perinduuu.... sob..sob... dok sorang-sorang layan TV dan Internet

I'm very bad at arranging things, mesti tak kemas, sebab tu aku elakkan daripada mempunyai terlalu banyak barang ( buat masa sekarang laa), tapi aku sangat pentingkan kebersihan rumah daripada habuk dan melekit, cuma less rapi laaa....

Bila dah sorang-sorang ni, aku malas nak masak. Makan nasik dengan gulai ayam yang aku masak kelmarin. Tadi sempat tutup lampu join earth hour kejap, gelap weh aku tak boleh buat kerja hehehhe...
Nak layan tv dulu, dan buat-buat rajin lipat dan sidai kain..
waaaaa sepiiiiiiiiiii.......huhu....

No comments:

Post a Comment