Wednesday, March 20, 2013

tertinggal beg duit

Hari ni aku cuti, sebab semalam kerja sampai malam. Jalan merata ceruk negeri Kedah.
Hari ni bolehla tido dan lepak-lepak. Cuaca pula sangatlah panas. Aku baru lepas siram pokok dan rumput tengah hari rembang ni ehhehehe, bau hangit sebab panas sangat. Ntah berapa tangki air habih tadi hehe.
Ni pulak gambar Faiz nak pegi sekolah pagi tadi. Aku bekalkan air ribena, 3 biji limau mandarin dan biskut.
Sekali tadi aku terjumpa beg duit dia atas meja. Ayyooo terus aku tepon habibi. Pukul 1 tadi habibi pegi bagi duit sekolah, kesian pulak sebab masa rehat 10.30 pagi tadi tak dapat makan. Nasib baik bawak air dan buah-buahan. Petang ni aku kata aku nak ambik dia kat sekolah. Aku suka buat kerja ni, dah aku cuti ni baik aku merasa pengalaman ambik anak sekolah. Dan tadi juga aku ke pasar beli ayam. Seperti selalu, aku pasti terjumpa pakcik yang mukanya macam Wan tu ehhehe. Tak sempat nak ambik gambar.
oklah, petang nanti nak keluar pulak. Muka aku dah rentung tak terurus dah ni dok ulang alik tengah panas.
bye.

No comments:

Post a Comment