Wednesday, July 31, 2013

Ho ho ho balik kampung!!!

sampai aje ofis dengar kawan sebelah ni pasang lagu balik kampung....
dah nak raya rupanya.... kejap aje..
tahun ni balik raya kat KB, sukanya!!!!
bagi aku feeling raya ni masa ni aje dan ketika pagi raya pertama, lepas tu habisla.
Balik kampung..
rumah kat kampung takde orang, bila kami balik nanti barula mak pun balik kerumahnya.
hmmm...
dalam pada tu aku rasa teruk, sebab tak manfaatkan Ramadhan sepenuhnya, tak produktif dengan amal ibadah. Balik ke rumah aje aku terus penat.
Aku tau kenapa, sebab aku tak tidur siang!
memang aku cergas di siang hari, tapi bila malam memang jadi letih aku tido awal, so nak tak nak aku kena take a nap during the day.
Isk isk isk.. teruk teruk teruk.. memang teruk!!!
balik ke kampung nak jenguk kubur Wan huhuuu..
teruknya! aku tak bangun doakan wan di sepertiga malam..
teruk teruk teruk!! apa dah jadi dengan aku nih..
Wan selalu bermotivasi bangun sepertiga malam doakan anak-anaknya tanpa jemu..
aku pulak alasan penat..
ohhh *hantukkan kepala ke dinding!*

maafkan anakmu ini Wan..
Ramadhan masih berbaki...
astaghfirullah...

No comments:

Post a Comment