Sunday, June 8, 2014

susahnya mau beli seluar wargghhh

mayday mayday mayday!!!
I'm getting fatter!
aku perlukan seluar sekarang ni, sama ada jeans atau slack.
Tapi beberapa kedai aku try semua tak lepas wargghh!!!
Bila pakai, jadi melekat macam legging plak grrr!!!
what the hell are they designing, do you think all women got slim legs and thighs?
*sighhh* I always have problems when buying jeans. They are so not muslim-friendly!
Kalau tak ketat kat betis, ketat kat peha.
Macam anak-anak muda pakai sekarang ni, ketat giler nampak batang kaki atas bawah. That is sooo ugly ok!
Yes solution dia adalah pakai kain atau skirt. Masalah dengan aku pulak, aku rasa aku sesuai pakai seluar sebab nak handle anak-anak aku yang aktif ni. Silap haribulan diorang masuk dalam kain pulak.
Aku juga ada beli seluar palazzo tu, punnn tak lepas JAKIM sebab kain dia jenis melekat nampak bentuk paha pulak dowhhh....
nampak sangat dah yang aku semakin montel sekarang ni,
err it's ok, Ramadhan is coming, di samping meraikan bulan ibadah ni, boleh lah menguruskan badan.
Weekend lepas in laws datang ke rumah, so I cooked and I ate a lot, oh my buruk betul makan!
Tadi pulak ada seminar kat hotel, jadi aku berjaga-jaga tak makan banyak sangat, ambik sikit-sikit aje and avoid creamy snacks.
Okla,
catch ya later....


No comments:

Post a Comment