Saturday, September 6, 2014

Busy busyyyy

hai
lama tak update kat sini....
banyak kerja semenjak pindah school ni.
Macam-macam berlaku semenjak dua menjak ni.
Minggu lepas kami satu family ke Muar Johor, si adik ada pertandingan nasyid wakil negeri.
3 hari 2 malam kami travel ke Muar, lepas tu singgah KL on the way balik.
Memang perjalanan jauh tapi kami transit bermalam kat hotel. Kiranya semalam kat Muar, semalam lagi kat KL.
Seronok travel sambil singgah-singgah macam ni, aku tak suka jalan direct, letih. Driver needed rest, anak-anak dan aku pun perlu tido cukup.
Mak aku ada kat rumah aku sekarang ni, so I feel much happier now. Tak payah aku nak risau sangat.
Tak sempat nak update panjang-panjang, aku banyak kerja la pulak.
Kaki aku pun sakit-sakit sejak pindah school ni sebab kena jalan kaki cari orang sampai jumpa adoihh...
okla..
see ya later....

No comments:

Post a Comment