Sunday, April 24, 2011

Gaji!!!!!

Yayy hari ni gaji masuk !!! Alhamdulillah.....
masih ada balance sedikit yang bulan lepas..takde la licin aku perabihkan...tadi baru lepas bayar bil celcom broadband dan PTPTN..aku bayar via RHB online banking. Tolak yuran tadika dan nursery anak, dan saving ( untuk vacation serta yuran pengajian), boleh la aku beli barang-barang untuk diri sendiri. Gaji bulan ni aku nak ini :

Serum Safi Rania Gold, tahan sebulan, pandai betul, pagi tadi baru habis heeee..



VO5 Silky Smooth Shampoo

Nivea Lip Moisturizer


Itu saja rasanya untuk skin care bulan ini.... bulan lepas- lepas dah beli Bio Essence Tanaka White Nightcream, Loreal UV Protector Anti-Dullness ngan Nivea Eye Cream..... kalau beli serentak, maunya habis serentak pokai la nak beli sekaligus..so beli sikit-sikit...mekap aku kurang sikit, lebih kepada skincare....

ok nanti sambung lain kali...

No comments:

Post a Comment