Wednesday, May 4, 2011

Belajar dan bekerja?

assalamualaikum.....

perghh...banyak pulak benda yang nak dibuat dalam beberapa minggu ni.....urusan di tempat kerja serta pengajian aku sendiri....
15 mei ni peperiksaan pertengahan bagi subjek Network Security...dan aku belum study apa pun lagi!!! projek untuk subjek ni pun nak kena submit jugak, untuk bahagian aku, aku kena buat literature review bagi projek bertajuk Web and Information Security. Groupmate aku dah buat part analysis...aku kena bubuh literature review dan touch up certain parts...

bulan ni agak sibuk, Isnin lepas baru balik dari Putrajaya menghadiri majlis akad nikah anak saudara aku...kenduri yang sebetulnya adalah pada Oktober depan... aku turun ke KL pada hari Sabtu, tersesat silap masuk KL, jalan punya jalan baru jumpa jalan ke Putrajaya, sesat sebab tak ikut Garmin (GPS). Kereta banyak jadi konfius jalan yang mana satu. Bila sampai kat rumah kakak aku, aku la orang paling last sampai...sempat tengok pengantin dengan mekap seminit je pastu dia solat Zohor, cuci mekap, tak sempat aku nak bergambar....gambar yang ambil pun setelah mekap dicuci...rugi sehhh.......

nasib baik aku dah drop projek...nanti aku jadi pening dan mereng sebab teringat projek akhir tak siap-siap....dahla SIRIM nak datang bulan ni...so bulan ni dan bulan lepas agak kelam-kabut... bulan 6 pulak aku ingat nak balik kampung....dah lama aku tak balik...so setiap bulan memang ada agenda berjalan jauh...bulan lepas dah turun JB....

Final exam aku pun hujung bulan ni jugak...argghhhh....bila aku nak study nih...penat jalan jauh pun belum abis lagi ni...malam-malam asyik mengantuk awal.....pagi tadi aku bangun awal sebab sahur, puasa ganti....ingat nak tidor balik tapi teringatkan kain yang bertimbun-timbun..aku lipat dulu separuh, lipat kain baju budak-budak dulu dan letak dalam bakul...baju diorang ni kecik-kecik sebab tu aku lupat baju diorang dulu, nanti senang nak ambil...

skang ni mata aku dah mula pedih-pedih, mengantuk, kawan aku pulak bawak buah mempelam harumanis...adussss......dahla aku puasa..hehehe....

ok see ya later.....

No comments:

Post a Comment