Wednesday, February 15, 2012

Bila nak habih nihh....

aku puasa ganti hari ni....
bila nak habeh ni banyak sangat heeeee......
dan aku telah pun memohon cuti tanpa gaji selama sebulan...
aku nak buat siap-siap projek aku. Hee terketar-ketar aku jumpa 'tokey' nak mintak cuti. Aku slow talk aje dulu dan dia nampak ok je, cuma dia nak kena tanya husband dia dulu yang merupakan 'tokey' kepada 'tokey'.

Dan aku juga sedang dalam proses rundingan untuk menyelesaikan konflik. Petang ni rundingan terakhir. Lepas tu, aku malas nak campur hal sapa-sapa dah. Aku tak mau ambil tau hal sapa-sapa, tak mauuu!!!! Yang lepas biar tinggal sejarah. Tak apa, aku tak blame sapa-sapa, mungkin silap aku juga. Lepas ni aku mesti jadi extra-cautious.

bila cuti tanpa gaji, aku kena pandai-pandaila adjust duit aku yang lari sebulan.. isk isk...
hidup perlukan pengorbanan. InsyaAllah bulan 3 ni kami masuk ke rumah baru. Dan dalam pada tu, keadaan mungkin agak kelam kabut sebab lokasi dah berubah. Mungkin ini masa yang sesuai aku bercuti panjang. Lagipun kat rumah baru aku nanti lagiii dekat dengan UUM. Kalau dulu naik kereta 25 minit, kali ni mungkin less than 10 minutes. Dan dalam tempoh sebulan tu, aku boleh jumpa supervisor atau pegi library UUM pada bila bila masa!!!! dengan syarattt, aku kena bawak ketaaaaa!!!!!!!! Kereta dah ada cuma tunggu aku je ouchh......

semoga segalanya berjalan lancar... amin...

erm..... aku rindu Wan lah.....

No comments:

Post a Comment