Thursday, February 23, 2012

Happy birthday darling!!!

(takde gambar lain daaa....lama tak keluar shooting)

zum geburstag fur dich!

Happy 34th birthday darling!!

today is your birthday, semoga panjang umur, sentiasa sihat, sentiasa sabar (as you are), sentiasa ceria, semoga dimurahkan rezeki, semoga jodoh kita berkekalan hingga ke syurga, amin...

Dah 11 tahun aku kenal this wonderful guy, dan dah lebih 6 tahun kawen, thanks for everything dear hubby! Kenal sejak umur aku 18 tahun, sampaila nak masuk 30 ni alhamdulillah masih setia, cewahh.....

Sesuai la lagu tema For The Rest of My Life-Maher Zain tu hehehe....
lagu tema zaman bercinta pulak adalah lagu Kasih Kekasih-Inteam, dan semua lagu Inteam yang lain hehehe....

Pagi tadi aku wish happy birthday, dia macam terpinga-pinga hahaaa... tak ingat birthday sendiri la tu. Masa turun dari kereta, lepas salam-salam, aku wish lagi sekali dan dia hanya tersengih.

Aku kata " hari ni kita celebrate kena beli kek secret recipe, tapi abah yang belanja.." hehehheheh buleh tak macam tu?

PS :Sebenarnya aku tak pernah bagi hadiah sejak kawen pada habibi, dia pun sama, adil tak?
Anyway, happy birthday darling!

No comments:

Post a Comment