Thursday, March 27, 2014

aku dah ok

dah lama tak cerita pasal Wan..
alhamdulillah, aku dah ok, tak rasa sedih teruk-teruk sangat, sedih memang sedih tapi aku rasa okay.
Mungkin sebab aku set gambar Wan dan mak jadi wallpaper hp aku besar-besar, jadi aku tengok Wan setiap hari, aku rasa Wan selalu ada dekat dengan aku. Malam-malam pun dah jarang mimpi Wan, ada jugak samar-samar, tapi I feel much better though I miss him everyday.
Abang aku tengah renovate dapur rumah di kampung, aku ada simpan selipar jepun Wan kat dapur. Aku pesan kat abang aku supaya simpan selipar Wan yang berwarna kuning tu jangan bagi hilang, kat situ jelas tapak kaki Wan ermmm.....
Suara aku masih serak sekarang ni, kalau ada customer telefon jangan terkejut dan takut pulak bila dengar suara aku, suara aku yang sebenar takla menakutkan seperti itu hihihi... nak nyanyi lagu Ue O Muite Arukou pun tak lepas nih...
aku pakai 3 gadjet sekarang, satu hp personal, satu hp business dan satu tab.
Hp blackberry yang aku guna untuk respon customer tu tak buleh wasap, aku pun tak paham blackberry ni. Bila aku on data, dia caj duit aku walaupun aku guna WiFi di rumah grrrrr!!!
Jadi aku divert wasap aku ke tab, sorry ya jika aku terlambat reply wasap. Kalau sms insyaAllah aku respon segera.
ok, esok cuti, giliran habibi pos barang sebab dia kerja esok.
bye

update : dah boleh whatsApp skang, dah beli Hp baru yippeee

No comments:

Post a Comment