Saturday, March 1, 2014

hai guys

hai..
err... dok tengok entry aku bulan lalu sangatla sikit, purata sekali dua je seminggu aku buat entry.
Tapi bulan lepas memang aku sibuk pun. Sebab dalam masa yang sama aku start buat business. Sekarang ni dah ok, dah back on track. Biasala nak adjust kan dengan hal aku.
Aku belum beli lagi Majalah Harmoni bulan Mac, Mingguan Wanita pulak 28 Februari, nak tengok nama aku kat senarai stokis Serum Biowhite Collagen Panacea Beauty hehehhe, tak sempat nak beli.
Nak keluar dengan habibi pun susah skang ni, bz macam selebriti gayanya huhuuuu.... dalam tempoh mahgrib ke atas tu tak boleh nak date dengan dia, sejak jadi AJK masjid ni. Dulu lepas maghrib boleh lepak-lepak kat kedai makan, ohh takpelah, mengejar akhirat pulak, maklumlah dah makin tua. Selalu gak pukul 10 lebih baru balik. Aku apa lagi, online la keje aku sambil main dengan budak-budak ni.
Semalam aku ajar main mainan zaman aku budak-budak tu dulu, aku panggil lompat tali, tapi kat sini diorang panggil main tali zailofon. Aku beli getah satu plastik dan dok anyam jadi 2 tali untuk dua orang budak ni. Diorang enjoy bukan main, sampai berpeluh-peluh merah muka. Mula-mula aku demo dulu, haa sakan kan aku, dah jadi macam cekgu tadika.
Bagi aku bagus jugak main benda ni, sihat, dengan aku sekali berpeluh. Esok aku suruh dia ajak kawan-kawan main, lepas tu aku suruh dia bawak getah tu sekolah, err boleh ke? hehehe sebab zaman aku sekolah dulu boleh je, cikgu tak marah pun.
Kelmarin ingat nak pegi vaksin Mama Meow dan Hachiko, tapi habibi ada hal lain pulak. Postpone.
Kelakarla Hachiko, suka mengekor aku, bila aku mengemop lantai dalam bilik, dia ikut, bila aku masuk toilet basuh mop dia ikut, aku pegi ruang tamu dia ikut. Pastu semalam masa aku jenguk bilik budak-budak ni, nampak dua-dua budak ni dah tidur, si Hachiko ni tido atas lengan si abang.
Kat sini ada persatuan pencinta kucing yang terdiri daripada students dan staff. Aku cuma provide info je, kucing yang mana sakit, kat mana etc. Aku takde la fanatic dengan kucing ni, tapi bila jumpa kawan yang sama-sama minat tu jadi bertambah minat.
oklah, nanti aku cuba pikir nak tulis pasal apa dalam entry akan datang.
bye

No comments:

Post a Comment