Sunday, March 16, 2014

apa yang sibuk sangat hah?

arrghhh...
dah la lama tak buat entry, aku baru mengalirkan kisah aku kat new entry ni tiba-tiba laptop restart.. grrrrr....
aku nak cerita pasal aku sibuk join car boot sale sejak kebelakangan ni.
Aku join je walaupun car boot sale untuk jual serum aku ni. Lebih kepada belajar selok-belok dan promote barang, bina network dengan carbooters yang lain, enjoy sebenarnya. Aku dah mula seronok buat biz ni dan aku dah ajak abang aku join sekali. Yang penting ia bukan MLM sebab bisnes ni berdasarkan jualan produk, bukan tarik orang jadi ahli.
Dan berita cuaca pulak, syukur alhamdulillah sebab kat sini dah hujan setelah berbulan-bulan kering kontang takde hujan.
Kebakaran berlaku sana sini sepanjang minggu lepas, risau aku sebab rumput garing gile, kalau baling puntung rokok memang mudah sangat terbakar. Ahli bomba pun tarik nafas lega la bila hujan sejak semalam sampai hari ni, sejukkkk dan nyaman je rasa.
Hari ni pulak first time sejak hampir setahun lalu, aku telah ambil EL! Kereta aku bateri kiok, mampuih kat simpang dekat rumah, Nasib baik dekat je beberapa meter dari rumah, dan hari ni hari Ahad jadi habibi ada kat rumah. Bateri tu last tukar tahun 2010, memang patutlaa....
mampuih tengah-tengah simpang tuh, malu aku blok kereta orang. Nasib baik ada seorang ajk masjid yang kebetulan lalu, dia tolok tolak kereta aku ke tepi, haishhh ingin je aku jerit panggil habibi sebab dekat je huehuee....
oklah, ada beberapa kerja rumah yang belum selesai nih....
tata

No comments:

Post a Comment