Monday, April 2, 2012

entry sebelum tidur...



Hihiii kelakarla bila check beg diorang ni, macam-macam ada...
baru lepas siapkan beg sekolah diorang. Biasanya aku buat pagi-pagi masa nak pegi sekolah, skang ni nak buat awal-awal. Ala bukan apa sangat pun, bubuh baju dan buku, check kotak pensel dan asahkan pensel/kaler yang patah.

Hmmm...saja nak update pagi-pagi buta ni...
bila aku on netbook, aku mesti menatap gambar Wan kat desktop....
bila aku buka blog, aku mesti scroll down kat gambar Wan, sambil melihat wajahnya buat seketika, selepas tu baru aku buat benda lain.
Kat handphone aku pun wallpaper gambar Wan. Hari-hari aku tatap gambar Wan, sambil dalam hati mendoakannya tanpa henti. Bila aku lihat wajahnya, mesti aku tertanya-tanya bagaimana keadaan Wan sekarang, Wan sedang buat apa ye? semoga Wan baik-baik saja... cuma aku rindu la kat Wan. Setiap kali tengok gambar Wan, perasaan rindu membuak-buak, nak menangis tak buleh (tak cukup effort untuk menangis) sebab masa yang berlalu telah sedikit sebanyak telah mengubati duka lara di hati. Dah lama tak buat entry pasal Wan.. nanti aku buat entry sentimental lain kali.

Kelmarin aku jumpa supervisor...
dia kata I'm improving, good progress. So keep on moving. Sempat lagi aku buat lawak dengan encik supervisor bila netbook aku lambat gila nak loading,

"Encik N kena sabar, netbook saya lambat macam cipan!"

(erk... terlebih sudah, sebab aku bengang netbook lambat loading)

hahahah supervisor tergelak je. Setiap kali aku jumpa dia, mesti ditanyanya berapa RAM netbook aku ni,

" Setiap minggu En N tanya saya berapa RAM, dan saya tak tau pun.."

kataku sambil tersengih, memang aku tak ambil port, ignorant sungguh. Kalau aku pernah check pun, aku mesti lupa.

Teringat aku masa buat projek degree, aku selalu buat lawak dengan cik supervisor. Aku dan kawan aku di bawah seliaan pensyarah yang sama. Bila turn kawan aku, dia selalu kena marah. Tapi bila turn aku tunjuk progress, cik A mesti tergelak besar dengan aku. Hahhah bukan aku kaki bodek, tapi aku kadang-kadang crack jokes spontaneously walaupun aku nampak serius. Kawan aku jadi bengang sebab dengan aku cik A tu ok je, padahal dengan dia sebelum tu (kami jumpa bersama-sama) kena marah lagi. Bukan salah aku ok, hehehe... nak kata aku pandai ambil hati, tak juga. I am what I am!

oklah aku nak tido, sebenarnya aku kurang mengantuk sebab tadi aku tido, alhamdulillah I'm feeling better...
good nite all...

No comments:

Post a Comment