Monday, April 2, 2012

ke hulu ke hilir dan sekarang aku demam

akibat makan tak menentu, ke hulur ke hilir, penat punggah barang, kemas rumah etc, aku tak berapa sihat sikit. Demam sikit, ulser mulut, sakit kepala dan kepenatan. Aku jadi kelaparan sebab nak makan sakit mulut masa nak telan makanan. Lepas tu terpaksa menguruskan FIL di hospital untuk checkup jadi kami berkejaran ke sana ke mari...

Hari ni tukar tadika budak-budak dan jumpa supervisor di UUM...
and the weather is extremely hot! Masa dok dalam kereta aku dapat rasakan bahang yang sangat panas di luar kereta. Mental pun agak stress kebelakangan ini berhadapan dengan kerenah tukang kabinet Melayu. Kami terpaksa push dia gila-gila punya barula dia datang buat. Ada lagi kerjanya yang berbaki, tak tau bila nak datang.

Bila dah officially pindah, at least lega sikit sebab semua barangan seperti peti sejuk dan mesin basuh ada. Nak masak pun no hal walaupun kabinet tak siap.

Perut aku pun sakit... gara-gara makan nasi bungkus.. lepas tu aku bedal makan sushi banyak-banyak kat Tesco kelmarin, adehh....

oklah capek kurasakan, mau tido lah...

No comments:

Post a Comment