Tuesday, April 17, 2012

What new this month?



Takdela new sangat pun, aku beli awal bulan ni kat sini . Aku memang lama dah cari produk beraskan tawas ni. Eh jappp.... apekemende nih?

Ia adalah deodorant berasaskan tawas yang digunakan untuk menghilangkan bau kurang menyenangkan. Aku biasa dok guna deodorant macam-macam termasuklah Nivea, Avon, Adidas etc. Tapi bau deodorant tu sendiri lama-lama berubah ( bau aku tapi tak ngaku!). Ala macam pakai perfume la, bila dah tengahari lama-lama bau dia macam hapak je bila sembur kuat sangat bila bercampur peluh.

Tapi deodorant berasaskan tawas ni best. Cara nak guna adalah spray aje kat armpit korang tuh. Oleh sebab ianya adalah air tawas, maka sesuai spray selepas mandi sebab kalau korang dah pakai baju, nanti basah pulak. Tak pasal-pasal dapat title ketiak basah hehee...

Aku pakai dah 2 minggu.. dan memang best sebab rasa macam odourless je. The only smell I have is the smell of the shower foam that remains on my skin.

Aku beli online je. Produk tu made in Sabah.

okla aku nak buat koreja.... stress ni wehh tapi sempat buat entry pasal deodorant.

No comments:

Post a Comment