Monday, September 10, 2012

Busy?

Ermmm... jarang pulak aku upload blog ni semenjak dua menjak ni...
busy sikit sejak kebelakangan ni...
dah insyaAllah aku konvo pada 7 Oktober ni, alhamdulillah berjaya juga mendapatkan MSc. IT from UUM.
Dan aku juga sedang rancak melakukan job hunting ni. Update semula resume dan cover letter. Ya ada master bukan jaminan dapat kerjaya idaman, tapi tomorrow never dies, try and try and leave the rest to Allah.

Dan I am very happy this week because I dreamed of my dad almost every night! I feel like I've been healed by a series of dreams, God knows how much I miss him and how much I think of him everyday. Alhamdulillah. Keadaan mak pula ok, sihat cuma kekadang aje letih. Thanks bro for taking a good care of her, may Allah bless you brother!

Hari ni pulak diorang ni buat makan-makan, hari ni pakat makan sampai kenyang, sambung makan sampai ke petang hehehe... hehehe aku nak tergelak baca komen senior aku kat gambar yang diorang upload tadi,

  • *** mane *** yg ku kenal..? mane? mane..?? baju ijau kanan skali ke..?? yg duduk BERSIMPUH itu kah..?? auchhh...sopannyer! syukuuuur ya Allah.... ;p
    9 minutes ago · · 1

  • *** kak ***, tu bersila kak, cover sikit kahkahkahh
    7 minutes ago ·

  • *** syangat syopan...syuke i! ;p
    6 minutes ago · · 1

  • *** hahahah kena paksa kak, diorang suruh pakai baju raya ahhaha
    2 minutes ago · · 1
Hahaha, sebenarnya aku asal usulnya adalah sangat la tomboy nye,boyish :p

hehe oklah aku nak sambung makan..

No comments:

Post a Comment