Tuesday, September 18, 2012

Hari-hari yang kulalui....

Aihh....
hari-hari teringat sama ayah....
but I can't cry anymore...
wajahnya muncul sepanjang masa dalam benakku...
rindu....rindu...rinduuuuuuu   :''""""(

Kakak aku dah tamatkan pengajian PhD nya, konvo Oktober ni..
kakak aku yang sorang lagi dah pun konvo master tahun lepas...
aku pulak nak konvo tak lama lagi...
kalau Wan ada, mesti dia excited, dan tentu aku akan suruh dia ke majlis konvo PhD kakak...


konvo aku nanti, hanya kami berempat sajalah (anak-anak dan habibi), aku tak excited mana pun. Kalau nak mak pegi majlis konvo, baik ikut kakak aku saja, it will be merrier...

aku tak rasa my convocation ni gah pun, sebab aku masih belum dapat kerjaya idaman...

Wan.....
aku rindu bila aku boleh ceritakan segalanya pada Wan. Walaupun Wan tak cakap banyak, tapi bila maklumkan apa-apa padanya, aku berasa gembira...

Wannn.....
semoga Allah melindungimu setiap masa, Al-Fatihah...

No comments:

Post a Comment