Saturday, September 15, 2012

tido sampai pening?

"Asyik tidoooo aje... tido ni sampai mati pun takkan puas!"

 bebel Wan suatu waktu dahulu, ketika aku zaman bujang. Aku kena marah sebab tidur sampaikan basah semua kain kat jemuran hehee... masa tu diorang keluar beli beras kot kalau tak silap aku.

Sebenarnya penyakit tido ni berlarutan sampai la sekarang, cuma kurangla sikit sebab aku dah bekerja ehhehe, kalau aku ni surirumah sepenuh masa, tak mustahil ayat yang sama berulang kembali dari mulut habibi,

Sebab bila dah kerja, nak tak nak aku kena bangunla, bukan macam kuliah, boleh ponteng-ponteng haha..

boleh aje aku tido balik sebab anak-anak masih belum bangun,  tapi aku rasa jemu dah nak tido balik, sebab hari Jumaat lepas aku tido (aku off day sebab kerja malam) sampai tengahari.. gilaa!!! Dah lama aku tak buat kerja gila macam tu. Hahaa tapi kat umah MIL aku selalu buat kerja gila, iaitu bila takda kerja aku akan tido, aku nak buat apa sangat pun, nak berborak aku takda idea. Nanti I sound stupid when I speak Malay pulak hahahah....

dan semalam aku mimpi balik rumah kat kampung. Kalau aku tak mimpi jumpa Wan, selalunya aku akan mimpi pegi lawat kuburnya. Dah lama aku tak kira berapa hari Wan pergi, aku ada catat kat diary.

ok catch ya later..

No comments:

Post a Comment