Monday, December 31, 2012

Happy new year 2013!

Frankly speaking,
aku tak suka bila masuk tahun baru, aku tak pernah rasa suka dan aku hairan bila mana aku lihat orang menyambutnya dengar gembira. Bagi aku, adalah suatu kesedihan apabila meninggalkan tahun yang lalu. Sejak dari zaman sekolah, aku akan tulis diary di ambang tahun baru sebab aku sedih nak tinggalkan kenangan lama. Yang penting kita tetap terus jadi orang yang lebih baik.
Tadi tengok kat tv1, celebration tahun baru bersama para menteri, sorry to say, menteri-menteri semua, get a better life la, pekemende la aktiviti pengisian yang takde pekdah! Be more sensitive ok, bukan semua orang setuju dengan aktiviti berseronok-seronok dengan artis ni, tapi tak paham-paham jugak. Rakyat sendiri la tak payah nak buang masa dengan aktiviti merapu tu, yang mana majoritinya adalah melayu, lepas tu disudahi dengan aktiviti sosial di tengah malam sampai pagi..huh!
Anyway, happy new year, hari ni 1 Januari 2013. Dah semakin jauh Wan tinggalkan aku..
i miss him...

No comments:

Post a Comment