Saturday, December 15, 2012

Saturday night fever....

ehhehhe...
takda kena mengena dengan tajuk.
hari ni dinner lewat atas masalah teknikal, lambat masak nasi ehhehhe....
sekarang dah pukul 11 malam tapi masih kenyang.
budak-budak dah dipaksa tidur setelah main tak ingat dunia, kalau main senyap-senyap takpela, ni banyak bunyi bercakaran dan berbaik semula. Si adik kacau abang, dan abang kacau adik.. 2 kali 5 !
Bila masuk kurung dalam bilik, masih kedengaran ketawa mengekek-ngekek...
abahnya masuk dan..piapp!!! piapp!!!
kena sorang satu heee.....
teringat ketika aku kecik-kecik dulu dengan abang aku, kami gap 2 tahun aje, macam anak-anak aku 2 orang tu. Sebab tu aku jarang nak marah sebab aku seronok tengok gelagat diorang, sebijik macam aku dulu!

Tadi masa dinner, kami tengok rancangan public lecture by Dr Zakir Naik.
Terbeliak biji mata aku dan habibi tengok, berhenti makan dulu ehhehe...
kami memang jarang miss tengok, setiap Sabtu 9.30 malam-10.30 malam TV Alhijrah. Sebenarnya aku dah selalu tengok ceramah dia kat YouTube, tapi bila tengok dengan habibi lagi best ehehhe....
kagum sungguh aku dengar dia menjawab segala macam soalan, mahupun serangan oleh audience.
Kagum sungguh bila dia ingat satu per satu ayat-ayat Al-Quran dan semua kitab agama lain secara terperinci. Sebut saja surah/chapter dan nombornya, dia dah tau, waduhhh memang hebat sungguh, tengok aje kat YouTube, aku minat sungguh!
oklah, nanti korang jangan lupa tengok ye,
good night!

No comments:

Post a Comment