Tuesday, May 7, 2013

pengalaman ngeri?

amacam keputusan pilihanraya? korang ok? ehhehehe, sabar... apa yang berlaku ada hikmahnya, yang penting berbaloi aku balik kampung hehe...
aku cuma nak ceritakan pengalaman ngeri aku naik bas pulang ke sini kelmarin.
Sejak dari dulu, aku memang cukup berhati-hati bila nak naik bas, takut sakit perut. Sebelum naik bas aku makan sikit aje sebab beringat. Tapi pada malam selepas pilihanraya lalu, aku dok excited tengok keputusan pilihanraya kat Internet di rumah abang aku, sambil tu kakak ipar aku bubuh nasik banyak dalam pinggan. Aku main bantai aje dengan berseleranya.
Kemudian bila kat stesen bas, perut aku memulas tapi aku tahan. Oleh kerana risau ketinggalan bas, aku ke tandas tapi dengan kadar segera ehhehehhe, takut bas datang. Padahal delayed sampai pukul 11 malam, dah sejam setengah aku tunggu. Bila dah naik bas, masa berhenti kat Tanah Merah, dok menunggu setengah jam, tensen betul. Lepas tu kena tukar bas lain pulak.
Selepas tu bila bas ganti bergerak, aku tidur dalam bas. Bila sedar pukul 5 pagi. Masa tu aku dapat merasakan perutku sakit, tapi aku tahan. Makin lama makin memulas, warghhhh tak tahan sungguh nak nangis rasanya. Tak pernah aku tahan hajat nak ke toilet sampai macam ni. Tengok kat tingkap, masih kat dalam hutan belantara, Ahhh gila sakit mental jadinya.
Lama juga aku dok menahan sakit perut tu. Bila ada penumpang turun kat kawasan bandar, aku tak turun sebab sakit perut on off. Bila aku nak turun pulak perut dah memulas sangat-sangat dah, dah la aku duduk kat skydeck. Akhirnya setelah 3 jam menderita, aku turun gak cari toilet kat Hentian Sahab Perdana lepas tu naik balik.
Tapi seriously pengalaman tahan perut memulas selama 3 jam memanggggg ngeriiiii!!!!!!!!! lepas ni aku tak mau makan dah bila nak naik bas, huhuuu azab sungguh!!!

No comments:

Post a Comment