Wednesday, November 6, 2013

daddy's home yay!!

Lama pulak tak tulis entry, jadi malas pulak sejak minggu lepas...
habibi dah balik semalam yayy!!
Kan aku dah kata, mesti orang tu rindu kat aku punya hahaha...
aku dan habibi dok contact via Facebook je, tu pun kejap-kejap dan cuma tinggalkan message aje. handphone dan laptopnya problem pulak nak jadi cerita.
Kiranya seminggu juga tak keep in touch betul-betul, cuma pm cepat-cepat sebab dia sibuk kat sana.
Tak sempat nak online, curi-curi je masa kat lobby hotel.
Glemer lagi kali ni masuk paper lagi hehehhe (glemer la sangat haha). Bulan lepas masuk paper dah, kali ni gambar clear punya, kamera sendiri.
Tak tau la lepas ni nak pegi mana pulak, selagi dia dok buat research dan excel, selagi tu la insyaAllah ada rezeki dalam bidang dia. Habibi memang minat buat research, dia bidang engineering.
Aku pesan kat Fb suruh beli mekap banyak-banyak, siap bagi link page Kryolan lagi hahaha...
semalam habibi bagi satu plastic alat mekap. Aku excited dah, ada 5 benda semuanya,
yang pertama, blusher, yang kedua blusher dan ketiga, keempat dan kelima adalah blusher huahhauaa....
aku kata ni apehal semua blusher ni, dia kata mana dia tau, dia ambik je agaggagagaaa....
aku kata lepas ni jangan terkejut kalau siang malam pipi aku merah aje hehe...
lain kali jangan kata eyeliner, tapi kena kata celak mata hehehehe, orang laki biasalah.
Banyak juga dapat baju, hanbag, perfume, keychain dan souvenir lain. Budak-budak dapat LEGO and other toys and chocolates. Tak sempat shopping katanya. Bukan pegi melancong, pergi atas urusan kerja.
Oklah, nak balik dah...
sooo glad my other half is here...yeaaaa....

No comments:

Post a Comment