Saturday, January 25, 2014

Stokis Panacea Beauty : Serum Biowhite Collagen




Setelah seminggu lebih menggunakan Serum Biowhite Collagen, aku dah officially jadi stokis Serum Biowhite Collagen from Panacea Beauty untuk negeri Kedah!
Wah aku pun tak percaya, tapi oleh kerana aku sukaaaaa sangat dengan kesannya yang aku alami, terus aku buat keputusan nak jadi stokis.
Aku memang suka sangat dengan produk ni.
Pakai sebelum tidur, ratakan beberapa titis ke muka.
Seminggu disarankan pakai 4,5 kali seminggu. Tapi aku excited sapu bila masa aku suka, cepatla sikit luak hehehe...




TREATMENT KULIT TERHEBAT!!

Serum ini boleh diminum! Biar betul

Hasilnya :

Luka CEPAT kering
Parut CEPAT hilang
Kulit CEPAT licin
Jerawat CEPAT kecut
Bintik Hitam CEPAT pudar
Garis Kedut CEPAT tegang

Mari rawat Kulit anda dengan produk pakar kulit...
SERUM BIOWHITE COLLAGEN mampu membantu anda miliki KULIT IDAMAN ANDA

Serum hebat ini dirumus daripada bahan-bahan semulajadi iaitu :
Air suling
Madu
Ekstrak Aloevera
Seaweed
Marin collagen
Sarang burung walit
Pati Oren
Vitamin C

Cara penggunaan :
Cuci muka bersih-bersih sebelum tidur, kemudian sapukan beberapa titis serum rata ke muka atau bahagian kulit lain yang bermasalah. Rasai kesegarannya keesokan hari! InsyaAllah puas hati!
Sebotol tahan hingga 3 bulan jika hanya sapu, sapu 4 kali seminggu sahaja.

===RAHSIA SERUM BIOWHITE COLLAGEN=====

- Mencantikkan kulit wajah agar lebih berseri dan lembap sepanjang hari
- Melambatkan proses penuaan dengan menambahkan keanjalan kulit
- Menghilangkan parut jerawat, parut pembedahan, dan kesan regangan kulit
- Menghasilkan kulit yang licin dan mengecilkan liang-liang pori
- Mencerahkan kulit dari dalam dan meratakan tona kulit
- Membaiki sel-sel kulit yang mati, dan pembentukan sel-sel baru
- Memulihkan kulit kering dan Nyahhidrat
-Sesuai untuk semua jenis kulit

=====SERUM NO.1 DI ASIA===============
-100% Bahan semula jadi
-100% Bebas bahan Synthetic
-100% Jaminan
-100% Buatan Bumiputera
-100% Produk Islamic
-100% SELAMAT & BERKESAN

Disahkan halal oleh JAKIM
NOT KKM : NOT130502930K

***************************************************************

Aku ada share pasal produk ni dalam entry sebelumnya. Boleh baca banyak testimonial kat page rasminya iaitu PanaceaBeautyOfficial.

Seriously, aku memang suka pakai serum ni sebab bila bangun pagi keesokan harinya rasa halus dan clear je muka ni, tona jadi lebih rata dan sekata. Habibi kata muka aku jadi kuning langsat, dulu kelabu, ciss!!! So stock kat rumah baru sampai. Motto aku senang je,

Jangan Kedekut Untuk Cantik
Makin Tua Makin Cantik

isk isk boleh ke macam tu hahahaha...
boleh je baca kat bawah ni atau korang google sendiri...


Kehebatan Serum Biowhite Collagen
Blogger Namee Roslan
Blogger Cik Epal
Blogger fatin Suhana

I'm happy using this product so I want to share it with you...
sincerely selling....

***PS : Kalau aku lambat reply sms/ pm korang mohon maaf ye, insyaAllah aku akan reply secepat mungkin setelah settle kerja aku kat ofis. Waktu pos pula waktu lunch hour aku keluar ke pejabat pos, kalau aku ada meeting aku akan inform korang wokey, thank you :) so far aku pos the same day after payment made before lunch hour. If payment made after lunch hour I'll courier the next day.
****
updated on 28/1/15

Aku sambung balik bisness ni selepas rehat lama tapi ada limitation masa sikit.
Kalau nak beli boleh sms aku kat no 0194115600 (Khalidah) , please jangan whatsapp sebab HP aku rosak tak boleh whatsapp. Aku bukak sekali sekala je kat tab anak aku ehhehe. Dan juga jangan call lagi2 waktu pejabat sebab aku agak sibuk di pejabat, dan aku juga tengah study. Aku banyak luang masa dok baca jurnal, kalau ada call aku tak boleh nak study ehhehe. InsyaAllah aku balas sms.
tq!!

No comments:

Post a Comment