Sunday, January 12, 2014

Stress and serum

Kalut betul setiap pagi, macam gempa bumi je berlari-lari...
Lepas diorang pegi sekolah, aku kalut uruskan anak-anak kucing pulak. Baru-baru ni kucing hitam (yang baru dinamakan Hachiko sempena the legendary dog hehehe) nyaris-nyaris nak kena lenyek dengan tayar kereta. Tak tau kebenda Hachiko ni, sebab masih kanak-kanak kot. Tadi masa nak masuk ke dalam kereta aku press minyak berdengung bagi diorang lari. Bahaya ni diorang nak mengekor aku pegi kerja. Lepas ni kena kurung la bila nak pegi keje, tapi kesian pulak. Tapi untuk safety memang kena kurung dan bubuh makanan banyak-banyak. Aku bagi makan ikan fresh, wet food dan juga makanan keras whiskas atau friskies tu. Aku bagi ikan fresh pulak sebab banyak kes kucing kena penyakit batu karang sebab makan makanan kucing tu. Ada orang bagi makan ayam rebus untuk kecantikan bulu kucing, ermmm baik aku beli produk untuk kecantikan kulit aku ni daripada kecantikan bulu kucing.

Sebenarnya aku baru beli serum Biowhite Collagen daripada Panacea Beauty. Selepas membaca blogger fofuler memberikan feedback yang menggiurkan, aku pun terliur lah sebab kulit muka aku ni dah macam muka amah dah aku tengok. Boleh check serum ni kat Panacea Beauty. Harga serum ni adalah RM95 termasuk pos.


ni aku quote :

"Serum Biowhite Collagen iaitu serum berasaskan bahan-bahan semulajadi yang terdiri dari gabungan bahan aktif yang mantap seperti AIR SULING, MADU, EKSTRAK ALOE VERA, KOLAGEN RUMPAI LAUT, KOLAGEN IKAN, SARANG BURUNG WALID, PATI OREN, dan VITAMIN C yang sememangnya memberi kesan yang baik terhadap kulit dan mampu merawat semua jenis masalah kulit. Keunikan serum ini adalah serum PERTAMA yang boleh DISAPU & DIMINUM"

Haaa siap boleh minum lagi. Tu yang aku jadi confident tu sebab natural. Aku try rasa sikit, rasa manis-manis gitu, tapi aku tak makan sebab aku rasa janggal ehhehe...
Aku cuma sapu je kat muka sebelum tido. Bila bangun pagi tadi rasa best je, macam licin je. Tu baru pakai sekali. Dalam seminggu pakai 4 kali je tapi aku rasa aku bantai je lepas ni hehehhe...
Lepas ni tengok muka harap-harapnya takla stress sangat macam tengok muka amah. Amah pun kencang makan jamu, jangan main-main.

ps: aku dah jadi Stokis Panacea Beauty, siapa nak order Serum Biowhite Collagen boleh pm aku 

013 5208501 

 I'll reply as soon as possible kecuali kalau aku tengah drive or tido ehhehe

No comments:

Post a Comment