Tuesday, October 23, 2012

Hello!

Hai guys!
aku dah dapat Gogen collagen dust, setelah beberapa hari terkandas kat Poslaju. Kelmarin baru aku sempat pegi ambil.

Dan aku baru consumed satu sudu. Campur dalam kordial mangga, but the taste was terrible for me, rasa camna ntah, hanyir macam ikan tongkol ehhehe....
dan aku juga campur dengan krim pelembab, blend atas tapak tangan dan baunya eeww.....
nak kencang punya pasal, tepek aje kat muka hehe..
dalam testimoni yang aku baca, ada yang kata boleh tengok kesan dalam tempoh seminggu.
Nasib baik la aku beli Gogen, bukan Peptan, sebab katanya Peptan lagi kuat baunya. Kawan aku minum Gogen dengan air kopi, so tak rasa sangat baunya. Kena buat kopi pekat kot baru ok.

Dan sekarang ni pula kawan-kawan dok jual baju muslmah Zariya. Aku rembat 2 helai RM49 X 2. Gogen tu RM55 (aku beli 2 botol share dengan kawan). Uhhh camna ni aku nak saving ni. Tapi masih terkawal ehhehe.... dan aku juga baru hantar kain pasang kepada tukang jahit 3 helai. Wahh wahh money moneyy lagi.

Kalau takda aral,insyaAllah aku nak balik KB raya ni selepas beraya ni Sg Petani. Kawan-kawan pun ramai yang pesan bedak rambai. Camna aku nak angkut ye, mesti berat, tu pun kalau aku ke Pasar Siti Khadijah. Biasanya kalau balik kejap camni, aku jarang keluar, sebab rugi masa, baik aku sembang-sembang dengan keluarga yang jarang jumpa.

oklah, selamat balik kampung semua, semoga selamat insyaAllah..

No comments:

Post a Comment