Tuesday, October 30, 2012

Testimoni Gogen Collagen Dust

Dah 9 hari aku makan Gogen Collagen Dust yang aku beli kat Gojezhouz. (pstt update, Gogen Collagen dust yang aku beli ni dia dah re-branding jadi Dewy Gogen Collagen Dust, check Fb Dewy Beauty )
Dan apakah hasilnya?

yaaa..... aku suka dengan kesan yang aku lihat.
Apa yang aku nampak dan rasa, tekstur kulit lebih halus dan lembut,
dan warna juga lebih cerah. Habibi kata nampak agak putih heheh...
Muka akan jadi gelap bila kusam, bila makan collagen ni, kulit muka jadi tak kusam dan jadila ia cerah.

Aku telan serbuk tu satu sudu direct dalam mulut. Tapi aku telan separuh-separuh la. Pasal apa aku buat macam tu? Sebab rasa dan baunya amat meloyakan, bila aku telan separuh sudu, dia terus dok atas lidah dan aku terus telan berbantukan air yang banyak. Kalau bubuh satu sudu terus atas lidah, nanti banyak sangat dan jatuh atas gigi, then what happened? Bila jatuh atas gigi, dia akan melekat macam susu serbuk dan baunya yuckkkk!! Tapi bila kita bubuh sikit-sikit, kita boleh terus telan tanpa ada sisa serbuk tu kat celah-celah gigi. Lepas tu minum air banyak-banyak, dan aku akan makan sesuatu seperti kunyah biskut ke etc, sebab nak hapuskan baunya. Aku kena buat macam tu, kalau tak nanti takut termuntah pula.

Dan, buat mereka yang allergik dengan makanan laut, mungkin akan ada kesan allergik. Kawan aku jenis yang allergik dengan seafood ni, muka dia naik bintik-bintik. Kami andaikan sebab dia selalu sapu kat muka, jadi dia nak stop sapu kat muka dan cuma telan aje. Tengok dulu camna hasilnya. Kalau terus naik ruam, memang dia kena stop consume lah. Apa yang aku tau, collagen dust ni asalnya dari hidupan laut. Sebab tu la hanyir semacam.

Dan aku gumbira bila mana aku tak mengenakan foundation kat muka, muka nampak glowing walaupun hanya pakai bedak compact saja. Tapi aku tak sempat nak snap muka aku ni ehhehe, tapi percayalah kata-kataku ini hahahahha....

okla, beberapa hari ni aku agak sibuk, dan weekend ni kena kerja berkemungkinan sampai malam.

bye..

3 comments:

  1. Salam Perkenalan..

    Saya pun guna gogen ni.. dlm 2 minggu dh nampak perubahan.. blh lawat blog sy yg x seberapa ni leezaeelza@blogspot.com

    Done follow:)

    ReplyDelete
  2. salam leeza,
    saya pakai 2 minggu gogen tu memang nampak hasil yang sangat best, tak nyesal try, skang ni rekmen yang adik beradik pulak,
    nice to know you :)

    ReplyDelete
  3. to get your gogen collagen dust.. contact me at 0126973972

    ReplyDelete