Monday, October 1, 2012

What's new this month and last month and the month before last month :-)

Hehe lama tak update padal poduct. Aku cuma nak review pasal produk Elly Cracked Heel Cream dan Plax Fresh Tea. Tumit aku jadi pecah-pecah sebab berjalan atas lantai marmar. Cracked yang teruk. Bila aku pakai Elly ni, cepat baik, tak sampai seminggu boleh nampak kesannya. InsyaAllah tumit tak pecah bila digunaka berterusan. Masa nak tidur tu sesuai la apply. Harga dia RM20++. Colgate Plax Fresh Tea pula sangat best sebab perasa teh tu menyegarkan dan takdela bau menyucuk hidung macam mouth wash yang biasa.


Aku baru beli Seven Seas Original Cod Liver Oil. Nak makan scott's emulsion tu leceh, yang ni aku bawa dalam beg ke mana saja. Oleh kerana faktor pemakanan yang tak menentu, aku juga beli 21st Century Vitamin C-500. Aku paksa habibi telan sama hehe. Budak-budak pulak kami bagi makan Champ's Vitamin C. Aku harap supplement ni dapat membantu kami mendapatkan kesihatan yang lebih baik, lebih immune terhadap penyakit, dan untuk aku sendiri, harapannya nak dapatkan kulit yang cantik ehhehe....

1 comment: