Wednesday, November 7, 2012

cobaan....

oh.... tengah syok layan lagu Wang Lee Hom Forever Love, over and over again...

tetiba dapat sms dari habibi,

" hari ni catat sejarah, accident, nasib baik faiz dan adik tak apa-apa"..

oh noo... terkejut aku, terus aku call...

Aku     : camna, ok ke?
Habibi  : uh... mati...
Aku     : Orang tu mati? abah ok ke? budak-budak? Nak mama datang tak?
Habibi : diorang ok, keta kemek..
Aku     : Camna buleh jadi camni? salah siapa?
Habibi  : Nak buat camna, dia lintas jalan, sampai tengah-tengah dia patah balik, abah hon, orang lain pun   hon, langgar lah...
Aku      : Habih tu camna, dah report polis ke?
Habibi   : Tak pun, biarlah...
Aku       : Mana boleh langgar lari, abah pegi report la, ada saksi tak?
Habibi    : Orang pun tinggal camtu je..
Aku       : Ambulans tak ambik ke?
Habibi    : Ntah, abah tinggal camtu je dok menggelupur
Aku       : Laki ke perempuan (uhh mati malam jumaat)
Habibi    : Ntah tak tengok
Aku        : Mana boleh buat camtu, erk.. apsal abah suara rilek je?
Habibi    : Nak buat apa lagi dah mati...
Aku       : Abah kat mana ni?
Habibi    : Kat dalam kelas..
Aku        : (marah dan membebel-bebel)
Habibi     : Abah langgar anjing la, bila masa abah kata langgar orang hehee...
Aku         : waaaa abah jahatttt!!!!!







No comments:

Post a Comment