Friday, November 23, 2012

Harry Fearless

Hai guys...
aku bz memasak hari ni, masak laksa ala-ala laksa Teluk Kechai ehhehe...
by the way aku nak recommend page Harry Fear , wartawan berkulit putih yang sangat berani dan ikhlas dalam menyampaikan laporan yang telus mengenai perang di Gaza. Sebenarnya ia bukanlah perang, tapi pembunuhan beramai-ramai! Bagi aku, Harry merupakan seorang yang sangat mengagumkan, bukan semua journalist mampu melakukan sepertinya, mungkin ada tapi aku tak tau.
Aku berdoa agar Allah sentiasa melindunginya dan memberikannya hidayah. Aku percaya, Allah akan sentiasa menggerakkan hamba-hambanya dari seluruh dunia untuk membongkar kegiatan Yahudi, seterusnya menghapuskan mereka, seperti mana yang diceritakan Allah dalam Al-Quran, surah Al-Israa ayat 4-7.

Good luck Harry, may Allah protect you!

No comments:

Post a Comment