Sunday, January 6, 2013

Nak tido dah Zzzz...

wahhh dah nak pukul 2 pagi...
tadi lipat kain anak-anak yang bertimbun, lepas tu susun buku Faiz ikut jadul, masukkan dalam beg, tulis nama kat buku dan beg duit, cari stoking dan kasut baru, lepas tu basuh kain sidai kain...
wah wahhh aku tak boleh nak tido selamba macam tu je selagi tak settle kerja nih...
tadi consume collagen dust dan pati delima Gulsan. Collagen aku dah nak habih dah ni nak kena order lain. Pati delima Gulsan pun nak kena beli lain jugak ni, sedap tau rasa masam manis. Ramai kawan-kawan aku kata bagus pati delima Gulsan ni. Aku makan dengan anak-anak. Aku rasa bagus untuk ketahanan badan, dan juga aku boleh rasa kulit lebih sihat dan tegang..ewahhh....maklumlah, orang perempuan banyak aset nak kena jaga nih hehhe....tapiiiii, tadi aku timbang, boleh tahan jugak berat aku 58kg! Kalau biasa-biasa berat aku dalam 53-55kg. Kata habibi, macam mana tak berat, makan nasik 2 pinggan ehhehe...
sebenarnya kami balik kampung habibi. Bila balik kampung aku makan banyak heeee....tapi jangan risau, bila aku puasa sehari, boleh turun like magic hehe :)
sebenarnya kaki aku jugak pedih-pedih ni, petang tadi kami 4 beranak pergi mandi kat jeram. Kat situ ada banyak batu-batu sungai. Mula-mula aku dok tenyeh tumit aje kat batu besar. Lepas tu rasa best pulak bila tengok tumit jadi lebih lembut dan bersih. Aku ambik seketul batu kecik dan tenyeh abih kat kaki, sampai ke lutut. Masa tenyeh dan gosok tu rasa syok aje, kulit jadi licin sebab tanggal kulit kasar. Bila balik kerumah dan kulit kering, jadi pedih dan merah-merah pulak waaaaaa..pedihhh!!!!!! Aku rekmen batu sungai untuk gosok kulit kasar, tapi jangan buat kuat sangat macam aku ni, pedih pulak..adoii..

oklah aku nak tidur, pukul 6 pagi nak kena bangun nih....

No comments:

Post a Comment