Monday, March 26, 2012

Jalan-jalan cari makan...

pagi tadi setelah sampai di rumah sewa, aku tengok TV sekejap...
nak basuh kain, sabun dah habis..nak kena beli kat kedai berdekatan tapi masa tu masih awal 9++, selepas on netbook..

ZZzzzzzz....
arghh..... I can't help it, when I want to sleep, I have to sleep!!!

Dan kemudian bangun kemerengan pada pukul 11 am...
sighhh... aku dah terlepas rancangan Nanny 911!

Lepas bangun, terus cuci muka dan berjalan ke kedai runcit yang mengambil masa selama 10 minit. Kalau naik kereta 2 minit je. Ketika aku berjalan kaki ke kedai, aku teringat ketika aku ke Pasar Seringgit untuk belikan laksam untuk Wan ketika Wan sakit tahun lepas... masa tu aku berasa sangat sedih kerana Wan sangat uzur dan aku berasa sangat risau, lalu aku menelefon kakak aku....*sentimental...


I feel odd walking without my kids around, sebab setakat ni ada kot 2,3 kali aku jalan kaki ke kedai sana. Biasanya habibi akan drive, dia takut aku kena colek kot hehehheh...

Lepas beli sabun, yogurt dan ubat gigi kanak-kanak ( semalam aku dah beli satu jadi diorang berebut dan quarrellling!) . Kat sebelah ada kedai makan jadi aku beli bungkus. Kat situ ramai students UiTM baru balik kelas turut sama memenuhi kedai makan berdekatan.

Balik rumah switch on mesin basuh...
dan aku boleh makan. ngap..ngap.....

Dan kemudian on netbook...
supervisor kata aku boleh start menulis dah disamping buat sistem..

**lepas tu bukak TV3 Wanita Hari Ini, membincangkan topik : Tips Intimasi Di waktu Sibuk... muehehhehe distraction...distraction...

No comments:

Post a Comment