Wednesday, March 28, 2012

What's new hujung-hujung bulan ni?

(abaikan tuala di pintu..hehe)


Aku sering menjenguk masuk ke Watson mencari face mask, tapi tak banyak pilihan yang ada. Yang ada cuma Simple Kind to Skin Deep Cleansing Face Mask. Jadi aku yang memegang kata-kata aku sendiri :" berbelanja untuk skincare adalah satu terapi" (aha!!), lantas telah membeli produk berkenaan.

What does it have?

* 2 vital vitamins : Pro Vitamin B5 : actively restores, softens and smoothes skin
Vitamin E : moistures to improve skin condition

*3 skin loving nutrients : Natural clay : detoxifies and purifies
Seaweed extract : cleanses, soothes and softens
Bisabolol soothes and calms

*No perfume, no color : no unnecessary or harshy chemicals, so it wont upset your skin...

begitulah katenyee....

aku baru pakai semalam, dan rasanya best lepas basuh. Biasa lee... benda baru ni semuanya best hehehe. Macam aku pakai syampu anti rambut gugur. Mula-mula memang rambut tak gugur, but it comes later. Sekarang ni aku pakai syampu Baby Johnson anak aku, lagi ok aku rasa hehehe...
anyway clay mask ni bagus untuk buang kekotoran kat kulit. Apply 3 minit lepas tu basuh...

sebenarnya semenjak dua menjak ni aku kurang jaga kulit, sebab busy ke hulur ke hilir, dari rumah sewa ke rumah baru... tapi nak try clay mask ni..

**tak pernah lagi tepek tanah liat yang asli punya....

No comments:

Post a Comment