Saturday, June 22, 2013

bank kan banyak duiit!!

warghhh... sengkek sungguh rasanya..
aku dan habibi dua-dua sengkek nih hehehe...
kadang-kadang ada perkara yang berlaku yang menyebabkan duit terguna untuk benda lain. Aku pulak sebab gaji masuk bulan depan, pau duit my other half la jawabnya.

Semalam Izzati dok belek-belek beg duit aku ketika kami dalam perjalanan pulang dari kampung.
Aku kata jangan dok main, " Ni je lah duit mama yang tinggal huhuuuuu.."
lalu aku ambik simpan beg tu.
"Kalau takda duit, ambik je lah kat bank, bank kan banyak duit!" jawabnya selamba.

aku dan habibi gelak aje lah, amboi amboi dia ingat senang aje cucuk duit kat bank sebab bank banyak duit, dia ingat sesiapa yang takde duit boleh cucuk aje kat ATM tu huhuuuu...
tapi best kan kalau camtu? hahahha....

No comments:

Post a Comment