Tuesday, June 25, 2013

madu tualang lagii....

ermmmm..... entry yang pendek sebelum nak pegi breakfast.
Nampak gayanya jerebu dah mula sampai ke utara, tapi tak teruk, alhamdulillah. Mungkin sebab hujan di beberapa lokasi yang membersihkan udara, thank you Allah.
Aku hanya nak share link pasal madu lebah yang aku baru beli, bos aku yang jual tapi dia ada wakil jurujual di seluruh Malaysia, ni diaa link Kinghoney, madu asli tanpa proses. Aku beli 2 jenis, satu madu asli tanpa campuran, satu lagi Kick Women dengan campuran jamu untuk wanita hhehhe...
madu asli dia sedap, teksturnya lembut, tak rasa kesat-kesat macam yang sebelum ni. Kick Women tu tak tak sesedap yang asli sebab dah dicampur herba. Aku bagi makan madu asli tu untuk seisi keluarga. Lepas ni senang la nak beli, bila bos aku balik Pahang dia akan ambik stok.
oklah, aku nak pegi breakfast, tadi dah telan madu2 sudu, berapa hari tunggu nak kasi kick ni hohoooo.....

No comments:

Post a Comment