Wednesday, June 12, 2013

hai hai hai

just a short entry....
kelmarin aku dah ditempatkan di unit aku setelah 2 minggu di pusat. Tempat aku duduk sekarang ni kiranya cawangan pusat lah.
Kelmarin ketua unit aku panggil dan bagi description tugas yang aku kena handle. Mula-mula dengar tu aku jadi speechless. Ntah apekebende kah ini!!!
dulu belajar teori yang tak ada kena mengena (begitulah selalunya). Semua yang aku kena buat ni adalah benda baru. Aku kena pantau anak-anak buah buat kerja bila dipanggil. Di samping tu kena bagi training dan taklimat. Banyak lagi lah skopnya tapi aku cuma fokus kepada pembinaan laman web menggunakan Joomla. Tak pernah pun develop web pakai Joomla ni, ni first time lah. Dah siap install tunggu nak study aje. Tapi kerja aku ni banyak suruh-suruh oranglah, yang ni yang lemau sikit hihii..
oklah aku nak gi makan...

ps.. kelmarin balik kerja rasa nak demam + kena selesema risau dengan tugasan baru. Alhamdulillah hari ni aku dah ok lepas dapat tunjuk ajar rakan-rakan.

No comments:

Post a Comment