Sunday, June 2, 2013

lapor diri hari ni

aduhh bila scroll down entry sebelum ni tengok gambar Kitty pulak...
sedih betol.. tak balik-balik.... aku harap Kitty balik one day, miss her so much walaupun dia hanya seekor kucing yang kami kutip di jalanan.
Alhamdulillah hari ni dah lapor diri kat tempat kerja baru. Tapi hari ni relax dok sesaje, mungkin minggu-minggu pertama ni lepak aje kot sementara tunggu penempatan. Hari ni habibi offer nak hantar, esok aku drive sendiri. Alhamdulillah dekat dengan rumah, senang sikit nak uruskan rumahtangga. Boleh balik masak awal sikit. Bila bulan puasa nanti aku rasa lega la sebab sempat la nak prepare juadah berbuka puasa.
Kepala otak masih blur tentang kerja yang akan dilakukan kat ofis baru, aku sedia menerima arahan, saya budak baru belajar!
oklah, see ya later... penat hari ni.. penat mental

1 comment: