Friday, May 18, 2012

Belajar bahasa Arab?

Aku sedang membantu si abang membuat kerja sekolahnya. Dia suruh aku cari makna anggota  badan seperti kaki, tangan, mata, telinga, kepala etc. dalam bahasa Arab sebab cikgu ada bagi homework. Aku membebel sebab kataku, kat sekolah tak belajar ke ( mak tak reti nak tolong sebenarnya isk iskkk..).. katanya, asyik tak pergi ke skolah aje dia dah missed kelas.. huuuu ye tak ye jugak. Ada beberapa kali tak kesekolah bulan ni.

Dah siap dah kerja dia. Aku dah mula nak tido ni. Pagi tadi bangun jam 5.30 pagi, turun dari rumah pukul 7 pagi, sampai tempat kerja sejam kemudian, jauh jugak rumah aku ni. Luckily aku boleh drive dengan rileks dah hehe....

Encik Habibi pulak menang gold medal dalam ekpo yang dia sertai kat KL. Tadi habibi hantar sms, excited la tu hehehe, lepas ni mungkin akan ke peringkat seterusnya. Dia target nak pegi abroad kalau ada peluang, insyaAllah.

okla aku nak tido, budak-budak ni dah nak create ativiti macam-macam malam2 buta ni.... kena suruh tido ni....

No comments:

Post a Comment