Sunday, May 27, 2012

Money money moneyyy

Wah wah wahh.... kuat betul aku berbelanja bulan ni. Duit habis macam air terjun aje, bukan air mengalir dah. Hari ni dan kelmarin dah habis 2 ratus. Gila la sebab tu la baik aku jangan widthraw duit, lagi aku widthraw, lagi cepat habis. Terbaru beli jubah dengan member, lepas tu aku ada order foundation. Nanti bila dah dapat barang tu aku cerita kat sini. Terliur gila weh dengan foundation tu. Aku bukan yang jenis pakai foundation pun, ada le BB cream tapi tak pakai pun. Tapi yang ni memang terliur gila-gila. Lepas transfer duit tu terus termenung sebab duit dah habih adedeee..... hari ni memang nak kena widthraw duit walaupun tak nak, sebab nak bayar upah tukang jahit. Lepas tu nak balik kampung weekend ni, wowwww kopak aku!!!!!!

*mode: termenung tongkat dagu....

No comments:

Post a Comment